Ascent - The mountain shop

Returnarea produselor

1. Logheaza-te pe contul de pe care ai plasat comanda
2. Dupa ce ai intrat pe contul personal, de pe coloana din stanga, selecteaza meniul  „Retururi / Schimbare Produse”
3. Din partea dreapta sus, in dreptul butonului turcoaz „RETUR” trebuie sa selectezi comanda pentru care doresc efecturarea returului / schimbarea produsului.
4. Completeaza toate campurile din formular si trimite formularul
5. Daca doresti schimbarea produsului, te rog sa ne scrii la rubrica „Comentarii” cu ce produs ai dori sa facem schimbul (cod produs, denumire produs, marime, culoare)
6. In cazul in care doresti returul si inapoierea banilor, te rog sa ne scrii la rubrica „Comentarii” datele tale bancare (IBAN, Banca, Nume posesor cont) pentru a putea sa iti facem transferul cat mai rapid
7. Vei primi o notificare pe email dupa ce s-a procesat cererea ta
8. Daca si numai daca este aprobata cererea ta de retur / schimbare produs se poate exporta si se pot printa etichetele pentru curier care se lipesc pe colet.
9. Termenul legal pentru Retur / Schimbare produse este de 14 zile calendaristice.

 

NOTE IMPORTANTE:
Procedura de mai sus este obligatorie pentru procesarea Returului / Schimbului de produse.
Poti urmari online, in timp real, status-ul solicitarii tale direct din contul tau dupa ce te loghezi.

COSTURILE DE RETUR / SCHIMBARE PRODUSE
Costul de schimbare produs(e) este Zero DOAR pentru articole ce au optiune de marime sau dimensiune.
Costul de curierat pentru schimbarea produsului este suportat in cazul de mai sus de catre Master Sport SRL o singura data, dupa care, daca se doreste inca o data schimbarea produsului, costul va fi suportat de catre client.

In acest caz singurul curier acceptat este Fan Courier.

Daca produsul a fost expediat gresit din vina noastra, vom suporta integral costurile de transport si inlocuire pentru produsul respectiv.
Costul de schimbare pentru alte produse decat cele mentionate mai sus,  sau pentru acestea dupa ce s-a efectuat prima schimbare,  este cel perceput de catre curierul ales de client. Nu acceptam colete expediate prin Posta Romana.

CONDITIILE PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen 14 de zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

In cazul in care intelegeti sa valorificati acest drept aveti urmatoarele obligatii:
- de a returna produsul cumparat, in ambalajul original (va rugam sa impachetati ambalajul original intr-o punga sau in hartie inainte de a il sigila cu banda adeziva - nu vom accepta produsele care au banda adeziva lipita direct pe ambalajul original), etichetele nu au fost rupte, produsul este nedeteriorat si nu prezinta urme de uzura sau folosire si se afla in starea in care l-ati primit.
- sa returnati toate documentele ce au insotit produsul.
- in cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o promotie ce include si un produs cadou, trebuie sa returnati si produsul cadou.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Vă rugăm să rețineți că din motive de igienă sticlele de băuturi, lenjeria intimă, protectiile dentare și costumele de baie nu pot fi returnate.

Vrei sa primesti ultimele oferte si promotii?
ABONEAZA-TE LA NEWSLETTER